Saknar bloggen! BRÖLLOPSBILDER!!!

Nu har jag tagit alldeles för lång paus från bloggen.
Måste skriva av mig, har börjat få sömbroblem av alla tankar och pysselideer som snurrar i min skalle.
Sen hoppas jag att någon läser och har saknat mig här.
Ja senast jag va i färd med bloggandet så var ju bröllopet alldes runt knuten.
Nu är jag ringmärkt och haft mitt sagobröllop. Det va sådär magiskt som alla säger. Vi storgrät i kyrkan.
Hade så grym tur med allt, med frisör, florist, präst, kantor, maten och klänningen som blev uppsydd efter min design - är evigt tacksam för det -Tack Karin!
Sen självklart att fina underbara vänner och bekanta som jag tackar av hela mitt hjärta.
Sjävklart ska jag berätta om möhippan som skedde en vecka innan bröllopet. Måste bara sammla ihopp bilder från alla. ;)
Bröllopsdagen var verkligen magisk, vi hade skrytit om utsikten över Oviksfjällen från kyrkan. Men, det var den tjockaste dimma någonsin och frostkristaller överallt (och ja svinhalt va livrädd att nån skulle köra i diket el. liknande), så magiskt! Det kunde varit vackert väder och sol, men det hade inte varit lika magiskt och triollsk som vi hade.
Här kommer några bilder från fantastiska dagen;
Ser ni frosten. :)
Den magiska dimman.
Närmaste släkten (utom farmor som inte kunde komma).
Vänninor + fina syster. Tacksam att jag har er!
Syster och jag.
Pappa och svärmor på Mikado. (Kocken själv som torkar av borden i bakrunden).
Klänningen i sin helhet. Bilden togs när jag äntligen fick ta hem min färdigsydda klänning.
Det är jag som har ritat upp den. Vill inte se ut som alla andra i opersonlig vit klänning. *nöjd* *skryt*
Är nöjd och glad som fru. Men inte mycket som är skillnad, folk frågar hela tiden hur det känns....känns bra och nu är han min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0