Partaj!

Det ta ju lite tid att återhämta sig från ett bra partajj...varav uppehåll av inlägg...eller...haha.
Försöker ursäkta mig lite. ^^
Partaj var det i lördags, förfest hos Emma. Massa goa fina vänner. Massa vin. Massa egoboost. Lagom lullig. Utgång (visserligen till Medusa, inget negativt om Medusa...men var mycket folk och hög musik. Svårt när man går ut ett helt gäng.). Lyckad kväll!
Del av lördagskvällens bilder;
Nästan hela bunten:

Sara agerade make up artist på Linda...

Hon hade med sig sin grymma palett.

Tror inte jag såg normal ut på något kort under kvällen. Gillar ändå denna bild, ser ut som en glad, dum bimbo och Emelie är toksöt. ^^

Marie ska alltid äta Emmas ponys.

Behöver jag säga att Marie är lite skräckslagen...pony i urringningen omringad att ponysammlare ^^

Finns tokmånga fler bilder...men denna fina får bli den sista. :)



Pysslat massor de senaste dagarna så hoppas på att det blir några bilder på det imorrn.
Så håll i er ^^ :P


Fynd, fynd, fynd.

Låter som om jag handlar en massa jämt.
Men nä det blir inte så mycket sånt, passat på lite nu med pengarna jag fick av att sälja lite fett (Se tidigare inlägg; http://susenbusen.webblogg.se/2011/march/dagens.html#comment).

Passat på att fika också, busskortet går ut idag (får se om det blir nytt kort eller remsa), så fikade med Naddi först.
Älskar min fina Naddi, min äldsta vän som jag vet kommer finnas för mig och jag för henne sålänge vi lever. Hon är som en syster för mig. Jag är så glad att vi börjat umgås oftare på sista tiden.

Sen åkte jag in till stan, sprang på glada fina Sofie som var på väg hem. Träffade upp en trött men alltid lika fin Carina. Gjorde ju inget att hon var trött, jag var lika trött jag, pga otroligt elak mensvärk.

På vägen hem gick jag förbi second hand butiken Emmaus...igen.
Hittade ett par sjukt mysiga mjukisar som jag kanske kan tänka mig att träna i, behövt träningsbrallor.
Ljusrosa...hmm...vem kunde gissa att jag skulle köpa det?
Supersimpel men så fin svart tröjja som sitter tokfint.

Sött halsband, 20kr som om jag tröttnar på kan använda pärlorna till nått nytt.
Jag kunde ju inte låta bli att köpa mjukis My little ponyn. Den kosta också bara 35kr. För den som missat, sammlar jag ju på My little ponys.

Den är lite ledsen med sitt toviga hår...det ska fixas. ^^
Lite läskig med sin mjuka kropp och så låter den också....obehagliga små ljud. *brr*
Men säg... kolla det söta nyllet....går det låta bli att gilla den ändå.


Fick ett sms från Kappahl imorse om att jag som medlem får halva reapriset tills söndag. Men som sagt går busskortet ut idag så tänkte passa på idag och kanske fynda, hitta några fina kläder jag kan ha imorgon då jag ska på förfest hos Emma och sen gå ut. Men nä, jag hitta inget intressant på Kappahl denna gång.
Men på Indiska hittade jag en superfin klänning på rea.

Ser kanske inte så spec ut, men sitter superfint på och ser rockabilly ut.
Den kommer jag ha imorgon. Kommer ha ett svart skärp till och glansiga leggins.

Sprang förbi Lagerhaus precis innan jag skulle ta bussen hem igen. Köpte en fin tvålpump till lilla toaletten på nedervåningen. Den har jag spanat på länge och behövt en. Passar perfekt.

Allt totalt har väll landat på 300kr. Bra tycker jag. ^^

Cupcakes, te, film och..

..bra sällskap.
Det kan man aldrig få nog av.

Fast cupcakesbak och "cupcakesprylar" är grejjen för mig inte äta dom.
Haha, låter knäppt men har svårt för sötsaker, fina att titta på. ^^

Sorry för blogguppehållet. Men dum-datorn har bråkat och ska snart installera om den.

I söndags träffade jag Linda. Vi har inte setts så mycket på senaste åren, setts på fest är allt.
Men i söndags tog vi en promenad, lagade lite käk och tittade på film.
Ooooch så bakade jag cupcakes och tog med mig. ^^
Lämnade två i kylen på en lten bricka med lapp "Älskar dig!" till min sambo tills han skulle komma hem efter jobbet.

Te till filmen.


På tal om cupcakes så har jag sytt nya gardiner till köket och målat...ja vad tror ni???
CUPCAKES XD

Hmm..kanske inte den bäst av bild. Kan lägga upp en tydligare bild senare.
Blev inte så nöjd som jag hoppas, kanske skulle målat större cupcakes. Trodde också att när jag satt upp gardinerna att sambon inte skulle gilla dom, att de skulle se för barnsliga ut....men nä, han gilla dom. ^^
Har sytt en till gardin till bar-rummet, tror det ska bli döskallar på den eftersom draperiet till uterummet är det döskallar på.

Fyndade lite kläder på Lindex-rean häromdagen...

Fluffiga svarta kjolen hade jag spanat på förut och nu var det halva priset. Randiga kjolen också men den kostade orginalpriset fortf. ;P

Kunde inte hålla tassarna från dessa fina trosor heller. 30 och 40kr. ^^

Slutligen. En fin ros som går att ha som en broch eller som hårprydnad. 20:-
Halsbandet har jag spanat på innan och gissa vad tokglad jag blev att den var på rea och kostde ynka 30kr! Jag ÄLSKAR DEN! Hade spanat på hårspännena (hur skriver man?) förut, men inte varit intressant för orginalpriset, men tjugo spänn är de värda, spec nu när jag börjat göra frisyrer och "piffa till håret".

Blir bloggellibloggande imorrn oxå. Natti natti!

RSS 2.0