Tjuvtitt.

Sneaky peaky!
Här får ni en liten bild på hur det går med pysslandet med bröllopstrosorna....

Men jag kommer nog sy ett nytt par ikväll, gjorde ganska många misstag så det är inte så snygga sömmar.
Hoppas iaf att jag kommer kunna påbörja de nya ikväll, måste köpa mer resårband först.
Dom kommer vara uppskattade på bröllopsnatten eftersom jag fick kommentaren *grrr* när jag provade dessa. ;)

Stressad

Näääädåå. Jag får inte alls panik över att tiden går så jävla fort.
Tänkte söndags att det är luuuugnt vi behöver inte boka käket än, det behöver ju inte göras förrän tre veckor innan......*svalde typ tungan här* eh....det är ju en månad och lite mer än en vecka kvar.....O_O ah!

Fast ok. Idag känns det ganska bra. Tog en uppfriskande promenad med Linda. Vackert höstväder och gott sällskap var bra för mina nerver. Vi mummsade bulle och drack te efteråt...det kan säkert göra god effekt det med. ^^
Söta, söta Linda.


Sååå måååste jag ju visa vad jag köpte häromdagen. Ja, jag skämms lite då jag nu inte har pengar till fynda pga bröllopet.
Tokfinaste nallen. Ehm...kunde inte låta bli, som ny på *dam damm daaaamm* Emmaus...igen.

Min plutt tycker också han är cool. ^^

Jag letade egentligen efter trosor till bröllopet...men hittade två toksnygga, sexiga bh:ar (behövde iof ny bh, då jag nu bara har en jag använder, fast kanske inte två stycken...toksexiga).

Jag fick idén att sy egna trosor till bröllopet. Japp, spännande...vi får se hur resultatet bli....hmm.
REA! Jag blev lite skogstokig när jag hittade dessa halsband. På Cubus av alla ställen, brukar aldrig hitta nått där så har inte brytt mig om att kolla om de har nått. Men för en gångs skull gjorde jag det och hittade två halsband på rea, halva priset. Kunde inte välja vilken av dom jag ville ha så köpte båda..och det blev bara 60kr! Sen syns ett diadem jag hittade på min favvo-smyckesbutik 10kr!


Jag hoppas jag hinner ge mig in på att sy trosorna imorgon....ni kommer få höra om hur det går.
Hoppas att det inte går åt skogen. Fööör det är skitsvårt att hitta snygga röda trosor som sitter bra...spec på mig. :P Blir massa annat bröllopspyssel imorn också....hoppas jag iaf.
Fet jävla puss och kram på er!

RSS 2.0