Äntligen

Hittat den neongula ögonskuggan...och på rea! ^^
Jag berttade häromdagen att jag ska till Tech-Noir på lördag, men att jag inte hittat något att ha på mig.
Har hittat ett färgtema nu, eller ja ett tema iaf. ;)
--->
Så massa detaljer i neongult har jag pysslat ihop. Var bara ögonskuggan som fattades.
Är nästan klar med att omvandla ett par gammla skor;

Ska måla litet märke på dom (svårt att gissa vilket va..?) och ska fixa klacken. De stackars skorna va gråa förut och skavmärken överallt (Min sambo fick mig att klättra på vassa stenar och grus).
Gjort lite "smycken" till kvällen också.

kommer ta bild under kvällen så ni får se allt i sin helhet. :)

Har nu också bestämt min zombieoutfit....Sjuksyrra! ^^
Brrrrraaaaaaiiiiiiiiinsss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0